Rose&Berg, uw referentie voor luchthavenvervoer van en naar Schiphol Airport

Zorgeloos en comfortabel luchthavenvervoer van en naar Schiphol Airport. Dat is waar de taxi service van Rose&Berg voor staat! Vertrekt uw vlucht vanuit Amsterdam Airport (Schiphol) of komt u aan op deze luchthaven? Onze garantie is luchthavenvervoer zonder zorgen aan een scherpe prijs!
Total distance 0 km
Total time 0 h 0 m
Choose a vehicle
    terug Enter contact details
    Choose a vehicle Booking summary

    Agreements

    Ik ga akkoord met de voorwaarden van Rose&Berg Taxi Services
    Enter contact details Book now
    Thank you for your order

    Back to home

    You will be redirected to the payment page within 5 second.

    Pay via Stripe

    Pay for order

    Uw reserveringsnummer: #2717

    De 6 meest gestelde vragen

    Heeft u een vraag over onze taxi service? In onze 6 meest gestelde vragen vindt u vast het antwoord. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u onze pagina met alle “veelgestelde vragen” hier raadplegen.

    Hoe kan ik een extra ophaal- en/of afzetadres toevoegen aan mijn reservering?
    Als u uw reservering wil wijzigen en een extra ophaal- en/of afzetadres wil toevoegen, kunt u een e-mail sturen naar taxi@roseandberg.be of bellen naar +32 3 808 26 00. Wij vragen een vergoeding van € 5 voor elk extra afzet- of ophaaladres in dezelfde regio. Bevindt het bijkomende adres zich te ver van de originele boekingslocatie, dan brengen we bijkomende kosten in rekening voor de extra kilometers.
    Tot wanneer kan ik mijn reservering annuleren en zijn er annuleringskosten?
    Annuleringen die 72 uur voor de afgesproken ophaaltijd worden gedaan, zijn kosteloos en worden niet in rekening gebracht. Annuleert u 24 uur voor de ophaaltijd, dan bedraagt de annuleringskost 30% van de reisvergoeding. Indien u de reis op dezelfde dag als de afgesproken ophaaldatum annuleert, dan bedraagt de annuleringskost 50% van de reisvergoeding.
    Mijn vlucht heeft vertraging of mijn aankomsttijd is vroeger. Hoe verwittig ik jullie?
    Omdat wij uw vliegschema op de voet volgen, zijn we op de hoogte van vertragingen. Enkel wanneer u een korte vlucht heeft, is dat niet het geval. Duurt uw vlucht twee uur of minder, dan verzoeken wij u vriendelijk om alle veranderingen in uw vluchtschema te sms’en naar: +32 486 33 48 24 of te e-mailen naar: taxi@roseandberg.be. Bij korte vluchten wordt het vluchtschema op de website van de luchthaven meestal niet tijdig bijgewerkt en kunnen we de wijzigingen dus niet bijhouden. Bedankt voor het begrip.
    Ik reis met kinderen. Kan ik een autostoeltje voor kinderen reserveren?
    Absoluut! Wij voorzien gratis een autostoel voor kinderen. Gelieve bij uw reservering duidelijk te vermelden dat u een autozitje nodig heeft. Vergat u het te vermelden bij uw boeking of wilt u deze vraag nadien nog toevoegen? Stuur dan a.u.b. een e-mail naar taxi@roseandberg.be of verwittig ons vooraf via +32 3 80 82 600. Bij een langeafstandsrit is een autozitje altijd vereist in het belang van de veiligheid van uw kindje. Een autozitje voor kinderen is volgens de Belgische wetgeving evenwel niet verplicht voor kortere verplaatsingen met de taxi. Bij afwezigheid van een autozitje zijn kinderen kleiner dan 1,35 meter wel verplicht om achterin de auto plaats te nemen.
    Hoeveel bagage kan ik meebrengen?
    In onze middelgrote auto’s kunnen we tot vier koffers stapelen. Onze grote wagens, die tot acht personen kunnen vervoeren, hebben plaats voor tien koffers. Heeft u extra bagageruimte nodig? Gelieve ons dan op voorhand te contacteren, zodat we een geschikte wagen voor u kunnen reserveren.
    Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
    Rose & Berg accepteert de meeste kredietkaarten. U kan op voorhand via PayPal betalen of cash aan de chauffeur, voor of na de rit.

    Reist u via de luchthaven van Amsterdam airport - Schiphol ?
    Dit moet u weten!

    De paspoortcontrole voor passagiers die op Schiphol aankomen (zowel van internationale als Europese bestemmingen) kan ’s ochtends heel wat tijd in beslag nemen. Geen stress! Onze chauffeurs houden hier rekening mee en in de meeste gevallen leidt dit niet tot extra vervoerskosten. We weten dat er ’s morgens een lange wachtrij is bij de douane van Amsterdam Airport en geven klanten daarom extra tijd om rustig door de paspoortcontrole te raken.


    Heeft u specifieke informatie nodig over onze taxiservice, ons luchthavenvervoer of alle mogelijke bestemmingen? Neem dan een kijkje op onze “luchthavenvervoer-pagina” en onze “taxi service-pagina”. Daar vindt u alle info op een rijtje.

    Call Now Button