Heeft u een vraag over onze taxi service? In onze 6 meest gestelde vragen vindt u vast het antwoord. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u onze pagina met alle “veelgestelde vragen” hier raadplegen.
De paspoortcontrole voor passagiers die op Schiphol aankomen (zowel van internationale als Europese bestemmingen) kan ’s ochtends heel wat tijd in beslag nemen. Geen stress! Onze chauffeurs houden hier rekening mee en in de meeste gevallen leidt dit niet tot extra vervoerskosten. We weten dat er ’s morgens een lange wachtrij is bij de douane van Amsterdam Airport en geven klanten daarom extra tijd om rustig door de paspoortcontrole te raken.
We weten dat Amsterdam Airport een van de drukste luchthavens in Europa is en dat vliegen vaak stresserend kan zijn. Daarom zorgen we ervoor dat u stipt op tijd bij uw terminal arriveert. Zo kunt u zorgeloos boarden en aan uw reis beginnen.
Wilt u nog voor u vertrekt de troeven van Schiphol ontdekken? Dat kan uiteraard. Wist u trouwens dat de luchthaven van Schiphol bestaat uit één grote terminal met drie ruime aankomsthallen? Wij zorgen ervoor dat u ruim de tijd krijgt om Amsterdam Airport te verkennen.
Komt uw vlucht aan op Schiphol? Dan garanderen wij u een ontspannende en comfortabele rit terug naar huis.
Heeft uw vlucht vertraging of komt u eerder aan? Geen probleem, wij volgen uw vliegschema op de voet. Zo zijn we steeds op de hoogte van wijzigingen en hoeft u geen extra kosten te betalen als uw vlucht later aankomt dan gepland. Komt u eerder aan? Dan staat uw taxi wat vroeger klaar op de luchthaven, zodat u meteen kan instappen.
Enkel als u een korte vlucht heeft – van twee uur of minder – verzoeken wij u vriendelijk om alle veranderingen in uw vluchtschema te sms’en naar: +32486.334.824 of te e-mailen naar: taxi@roseandberg.be. Bij korte vluchten wordt het vluchtschema op de website van de luchthaven meestal niet tijdig bijgewerkt. Daarom kunnen we die wijzigingen niet altijd opvolgen. Hartelijk dank voor uw begrip!