Hoe het werkt

Rose & Berg is meer dan een taxi- en luchthavenservice. Wij willen dat u zich 100 procent thuis voelt in onze wagens. We brengen u veilig, stipt en comfortabel naar uw bestemming. Waar u ook heen wilt, wij zorgen ervoor dat de rit vlekkeloos verloopt. Bezorg ons alle informatie via het online reserveringsformulier. Zo is uw taxi of luchthaventransfer snel en correct geregeld!

Reserveringsgids

  • Stap 1 Reservering via online formulier
    Vul het online reserveringsformulier in met alle nuttige informatie. Als u luchthavenvervoer boekt, geef dan zeker de correcte vluchtinformatie door zodat we u aan de juiste terminal afzetten of opwachten. Als we uw vluchtschema kennen, kunnen we ook mogelijke vertragingen of wijzigingen opvolgen. Boekt u een langeafstandsrit in Europa? Check dan nog even of alle adressen en reisdata zeker kloppen.
  • Stap 2 Bevestiging van je reservering & betaling
    Zodra u uw gegevens via het online formulier heeft doorgestuurd, ontvangt u de melding dat wij uw aanvraag hebben ontvangen. Dit is geen bevestiging, maar enkel een bericht dat wij uw boekingsverzoek hebben ontvangen. Zodra we u verzoek verwerkt hebben, krijgt u via e-mail een bevestiging van uw reservering. Hebt u deze bevestiging niet ontvangen, controleer dan eerst uw spam-folder. Vindt u de e-mail niet terug, bel ons dan even op. In de reserveringsbevestiging kunt u kiezen voor een betaling vooraf via PayPal of een contante betaling aan de chauffeur voor of na de rit. Geef uw keuze door, pas dan is uw boeking definitief en compleet.
  • Stap 3 Rijd & beoordeel
    Rose & Berg is trots op z’n stipte en betrouwbare taxiservice en uw comfort en tevredenheid zijn cruciaal voor ons. Om vertragingen te vermijden, vragen we u om ons steeds buiten op te wachten bij het opgegeven adres. Wij halen u stipt op tijd op. Na de rit ontvangt u een automatische e-mail waarin we u vragen om de rit te beoordelen. Bezorgt u ons uw feedback, als u even tijd heeft? Zo kunnen we onze service voortdurend verbeteren. Bedankt alvast!

Veelgestelde vragen

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van het reserveringsformulier. Hoe corrigeer ik dat?
Indien u per ongeluk verkeerde informatie heeft ingevuld, wijzig dan uw boeking (vóór de afgesproken ophaaltijd) door een e-mail te sturen naar taxi@roseandberg.be. Opgelet: bij bepaalde wijzigingen worden er soms bijkomende kosten aangerekend.
Hoe wijzig ik mijn boeking en voeg ik een extra ophaal- en/of afzetadres toe?
Als u uw reservering wil wijzigen en een extra ophaal- en/of afzetadres wil toevoegen, dan kunt u een e-mail sturen naar taxi@roseandberg.be of bellen naar +32 3 808 26 00. Wij vragen een vergoeding van € 5 voor elk extra afzet- of ophaaladres in dezelfde regio. Als het bijkomende adres te ver van de originele boekingslocatie ligt, brengen we bijkomende kosten in rekening voor de extra kilometers.
Tot wanneer kan ik mijn reservering annuleren en zijn er annuleringskosten?
Annuleringen die 72 uur voor de afgesproken ophaaltijd worden gedaan, zijn kosteloos en worden niet in rekening gebracht. Annuleert u 24 uur voor de ophaaltijd, dan bedraagt de annuleringskost 30% van de reisvergoeding. Indien u de reis op dezelfde dag als de afgesproken ophaaldatum annuleert, dan bedraagt de annuleringskost 50% van de reisvergoeding.
Hoe kan ik mijn terugreis boeken?
Bij het invullen van het online reserveringsformulier kunt u in een dropdownmenu uw rittype selecteren: ‘heenreis’; ‘heen- en terugreis’; ‘terugreis (nieuwe rit)’. Nadat u het formulier volledig hebt ingevuld en de gewenste betaalmethode geselecteerd hebt, krijgt u een bevestigingse-mail voor uw nieuwe reservering. Koos u bij uw boeking niet voor een heen- en terugreis, maar wilt u toch graag een terugreis reserveren? Maak dan een nieuwe reservatie aan via het online formulier.
Hoelang op voorhand moet ik mijn rit naar de luchthaven of mijn langeafstandsrit boeken?
U hoeft geen enkele rit lang op voorhand te boeken. Onze chauffeurs zijn 6 dagen op 7 beschikbaar. Enkel op zaterdag werken we niet. Zodra we uw reserveringsverzoek hebben ontvangen, bevestigen we uw boeking per e-mail.
Hoe krijg ik mijn geld terug bij een annulering?
Indien u op voorhand met de bankkaart heeft betaald, schrijven wij het geld terug over binnen een dag na de annulering. Opgelet: soms duurt het even voor de transactie door uw bank wordt verwerkt.
Hoe weet ik zeker dat mijn boeking compleet is?
Als u het online reserveringsformulier volledig heeft ingevuld en een bevestigingsemail heeft ontvangen van Rose & Berg, is uw rit geboekt.
Wat moet ik doen als ik een reservering heb gemaakt via de website, maar nooit een bevestigingse- mail heb ontvangen?
In dat geval kunt u ons contacteren door een e-mail te sturen naar: taxi@roseandberg.be. U kunt ook bellen naar ons reserveringskantoor: +32 3 808 26 00 of naar ons mobiele nummer: +32 486 334 824.
Wat moet ik doen als mijn taxi niet is komen opdagen op het afgesproken adres?
Gelieve eerst te verifiëren dat de locatie waar u aan het wachten bent, overeenkomt met het ophaal- adres dat u heeft ingevuld bij uw reservering. Indien dat het geval is en u geen taxi ziet, bel dan a.u.b. naar +32 3 808 26 00 of naar ons mobiele nummer +32 486 334 824. Wij helpen u graag verder.
Mijn vlucht heeft vertraging of mijn aankomsttijd is vroeger dan verwacht. Hoe verwittig ik jullie?
Omdat wij uw vliegschema op de voet volgen, zijn we op de hoogte van vertragingen. Enkel wanneer u een korte vlucht heeft, is dat niet het geval. Duurt uw vlucht twee uur of minder, dan verzoeken wij u vriendelijk om alle veranderingen in uw vluchtschema te sms’en naar +32486 334 824 of te e-mailen naar taxi@roseandberg.be. Bij korte vluchten wordt het vluchtschema op de website van de luchthaven meestal niet tijdig bijgewerkt en kunnen we de wijzigingen dus niet opvolgen. Bedankt voor uw begrip.
Ik reis met kinderen. Kan ik een autostoeltje voor kinderen reserveren?
Absoluut! Wij voorzien gratis een autostoel voor kinderen. Gelieve bij uw reservering duidelijk te vermelden dat u een autozitje nodig heeft. Vergat u het te vermelden bij uw boeking of wilt u deze vraag nadien nog toevoegen? Stuur dan a.u.b. een e-mail naar taxi@roseandberg.be of verwittig ons vooraf via het nummer +32 3 808 26 00. Bij een langeafstandsrit is een autozitje altijd vereist in het belang van de veiligheid van uw kindje. Een autozitje voor kinderen is volgens de Belgische wetgeving evenwel niet verplicht voor kortere verplaatsingen in een.taxi. Bij afwezigheid van een autozitje zijn kinderen kleiner dan 1,35 meter wel verplicht om achterin de auto te zitten.
Wat als ik niet tevreden was over mijn rit en ik graag een klacht of suggestie wil indienen?
In dat geval verontschuldigen wij ons op voorhand voor het ongemak. Gelieve een e-mail te sturen naar taxi@roseandberg.be en wij zullen uw zaak met de nodige discretie behandelen.
Hoe kan ik de Rose & Berg taxi service contacteren?
Wij zijn 24/6 beschikbaar. Enkel op zaterdag werken we niet. U kunt ons telefonisch contacteren: +32 3 808 26 00, +32 486 334 824 of via email: taxi@roseandberg.be.
Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
Rose & Berg accepteert de meeste kredietkaarten. U kan op voorhand via PayPal betalen of cash aan de chauffeur, voor of na de rit.
Hoeveel bagage kan ik meebrengen?
Dat hangt af van het type wagen. In onze middelgrote auto’s passen tot vier reiskoffers. Onze grote wagens, die tot acht personen kunnen vervoeren, hebben plaats voor tien koffers. Hebt u extra bagageruimte nodig? Neem dan vooraf even contact met ons op. Zo kunnen wij de meest geschikte wagen voor u uitkiezen.
Wat als mijn bagage een afwijkende vorm en grootte heeft?
Indien u vermoedt dat uw bagage niet in de (kofferruimte van de) auto past, bezorg ons dan a.u.b. de maten per e-mail: taxi@rosenberg.be. Wij zoeken een oplossing voor u.

Wij hopen dat u alle nodige informatie heeft en klaar bent om uw rit te boeken bij Rose & Berg taxiservice.Neem contact met ons op voor bijkomende inlichtingen of reserveer nu uw rit!
RESERVEER NU

Heeft u specifieke informatie nodig over onze taxiservice, ons luchthavenvervoer of alle mogelijke bestemmingen? Neem dan een kijkje op onze “bestemmingen-pagina” en onze “diensten-pagina”. Daar vindt u alle info op een rijtje.
Call Now Button