Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van het reserveringsformulier. Hoe corrigeer ik dat?
Indien u per ongeluk verkeerde informatie heeft ingevuld, wijzig dan uw boeking (vóór de afgesproken
ophaaltijd) door een e-mail te sturen naar taxi@roseandberg.be. Opgelet: bij bepaalde wijzigingen
worden er soms bijkomende kosten aangerekend.
Hoe wijzig ik mijn boeking en voeg ik een extra ophaal- en/of afzetadres toe?
Als u uw reservering wil wijzigen en een extra ophaal- en/of afzetadres wil toevoegen, dan kunt u een
e-mail sturen naar taxi@roseandberg.be of bellen naar +32 3 808 26 00. Wij vragen een vergoeding
van € 5 voor elk extra afzet- of ophaaladres in dezelfde regio. Als het bijkomende adres te ver van de
originele boekingslocatie ligt, brengen we bijkomende kosten in rekening voor de extra kilometers.
Tot wanneer kan ik mijn reservering annuleren en zijn er annuleringskosten?
Annuleringen die 72 uur voor de afgesproken ophaaltijd worden gedaan, zijn kosteloos en worden niet
in rekening gebracht. Annuleert u 24 uur voor de ophaaltijd, dan bedraagt de annuleringskost 30% van
de reisvergoeding. Indien u de reis op dezelfde dag als de afgesproken ophaaldatum annuleert, dan
bedraagt de annuleringskost 50% van de reisvergoeding.
Hoe kan ik mijn terugreis boeken?
Bij het invullen van het online reserveringsformulier kunt u in een dropdownmenu uw rittype
selecteren: ‘heenreis’; ‘heen- en terugreis’; ‘terugreis (nieuwe rit)’. Nadat u het formulier volledig hebt
ingevuld en de gewenste betaalmethode geselecteerd hebt, krijgt u een bevestigingse-mail voor uw
nieuwe reservering. Koos u bij uw boeking niet voor een heen- en terugreis, maar wilt u toch graag
een terugreis reserveren? Maak dan een nieuwe reservatie aan via het online formulier.
Hoelang op voorhand moet ik mijn rit naar de luchthaven of mijn langeafstandsrit boeken?
U hoeft geen enkele rit lang op voorhand te boeken. Onze chauffeurs zijn 6 dagen op 7 beschikbaar.
Enkel op zaterdag werken we niet. Zodra we uw reserveringsverzoek hebben ontvangen, bevestigen
we uw boeking per e-mail.
Hoe krijg ik mijn geld terug bij een annulering?
Indien u op voorhand met de bankkaart heeft betaald, schrijven wij het geld terug over binnen een
dag na de annulering. Opgelet: soms duurt het even voor de transactie door uw bank wordt verwerkt.
Hoe weet ik zeker dat mijn boeking compleet is?
Als u het online reserveringsformulier volledig heeft ingevuld en een bevestigingsemail heeft
ontvangen van Rose & Berg, is uw rit geboekt.
Wat moet ik doen als ik een reservering heb gemaakt via de website, maar nooit een bevestigingse- mail heb ontvangen?
In dat geval kunt u ons contacteren door een e-mail te sturen naar: taxi@roseandberg.be. U kunt ook
bellen naar ons reserveringskantoor: +32 3 808 26 00 of naar ons mobiele nummer: +32 486 334 824.